FAQ

Wat is de levertermijn?
De meeste bestellingen worden na 2-3 weken verzonden.
In uitzonderlijke gevallen zoals drukke periodes, extra grote bestellingen kan het iets langer duren.

Zijn er ook grotere maten beschikbaar?
Ja! Sommige kleuren kunnen we bestellen tot een 5XL. Dit zijn voornamelijk de “standaardkleuren” zoals zwart, wit, sport grey, navy. Wil je deze bestellen? Dan duid je bij maat XL aan en kan je bij “opmerkingen” de gewenste maat typen.

Krijg ik het ontwerp te zien voordat hij geborduurd wordt?
Ja! Zodra je hebt besteld, krijg je zo snel mogelijk het ontwerpje doorgestuurd. Afhankelijk van de drukte kan dit zeker een week duren. Pas vanaf je je goedkeuring hebt gegeven, wordt hij geborduurd op het gewenste item.

Wat als ik het ontwerp niet mooi vind?
Dit kan natuurlijk gebeuren en is zeker ook geen drama! Je mag altijd aanpassingen vragen aan het ontwerp. Is het echt niet je ding? Dan mag je nog een extra foto doorsturen waar een tweede ontwerp van gemaakt wordt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dit hangt af van een aantal factoren:
– Je kan je bestelling kosteloos annuleren als het ontwerp nog niet gemaakt is.
– Heb je al een ontwerp ontvangen, maar nog niet goedgekeurd?
Dan kan je de bestelling annuleren, maar zal er €5 van de bestelling worden afgehouden per gemaakt ontwerp.
– Heb je al een ontwerp ontvangen en goedgekeurd? Dan kan je nog annuleren, maar zal er voor elk ontwerp €10 worden afgehouden.
– Wanneer je bestelling al is geborduurd, kan je niet meer annuleren.

Kan ik ergens mijn bestelling volgen?
Je kan ons altijd volgen op Instagram @ohayo.prints! Hier delen we zo goed als “live” welke items er onder de borduurmachine liggen & wie weet zie je jouw bestelling voorbij komen! Als je je bestelling voorbij ziet komen op Instagram, kan je er vanuit gaan dat je bestelling snel de post op gaat! 🙂

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen nadat ik besteld heb?
Wil je graag nog je bestelling wijzigen of heb je een foutje gemaakt? Laat dit dan zo snel mogelijk aan ons weten. Wijzigingen zijn in de meeste gevallen mogelijk, maar het wordt niet gegarandeerd dat deze wijzigingen worden uitgevoerd. We doen heel erg ons best om hier geen fouten in te maken, maar wij volgen standaard de officiële bestelling.

[]